Sunday, January 1, 2012

Hello 2012

Assalammualaikum.
Truthfully,not like others yang mmg super excited kan
nak celebrate new year.but for me finally I just realize its just a change of number ok?
But yg sangat happy sangat2 ni.
Semalam I call this one sister.Hewhewhew.
sangat suka dia sbb dia tak sombong.
memula tu mmg neves habis nak call,yelah after all I was a stranger.
selama ni selalu stalk kat fb and blog je kan?
hehehe,guess who?
so for me she is like my inspiration,macam membina semangat gitu kan.
suka sangat sbb dia selalu positive as i know is not easy to be like that.
ini yg membangkitkan semangat nak gi pahang or selangor ni.
its really good to talk to her,thank you sis!
minta2 one day dapatlah jumpa.huuu..
so sangat glad 2012 brings me a friend like kak fatin ni. <3
sis yg sangat down to earth ni<3
and me also called my dearest bestfriend forever ok.
BELLA.Sedih sbb dia belajar jaoh.
no new picture of us.
ok cepat2lah balik,nak dating ni.
so i Guess until then,happy new year everyone.

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥