Sunday, December 11, 2011

What I want.

Everyone must have the list of things they want rite?
Me too.Me too.Me too.
I want blackberry compared to I-phone,because in terms of safety or security bb is
one of the best.Actually kalau aku tak menghabeskan duet gi concert dh lama merasa
(eh duit kau ke?bkn sponsor?)
I love to travel,tak kisah mana2.kalo sorang pon takpe.but..perempuankan.
so bahay.so itulah,kene bawak teman2.adeihh.
sy nak kawan2 sy ingat kat saya.
kalo boleh,callah saya.
datanglah rumah sy.
sy tahu rumah sy jauh,tp mereka jugak,tp sy sanggup je.
takpun callah,sy tak gemar msg2 ni.
(ditujukan kpd kwn2 baik aku!)
I want to be active,skrg ni passive dan mood malas weyh.tak tipu!
I want to be me,but I dont know who am I anymore.
Sorry.
Ok itu je.


1 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

saranghae lee yumi said...

hahaha..terasa aku... da lama tak bukak blog ko.. sorry la aku jarang call ko... busy kadang2.. takde kredit kadang2..

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥