Sunday, December 4, 2011

You are so kiut.


Hidup ni cm roller-coaster.Sometimes we up,sometimes we are down.
Sometimes we cry sometimes we laugh.So semalam setelah after lbh kurang hampir 2 tahun.
Akhirnya,aku keluar dgn my buddy,RIZ!(haruslah singkatkan nama!!)
Kenal dah lama,first impression mmg hampeh(kalo tak silap).Mcm anjing dgn kucing.
Dulu aku study kat poli mersing nun ceruk di selatan.His the same,but then he transfer lah
kat LENDU ni hah.Fate twisted,and here I am.in LENDU.Cool kan?
So after berkali2 aku mengelak utk keluaq,semalam jeng.jeng jeng.
Akhirnya we finally spent real time together~!~
Actually semua pon tak dirancang.Aku mmg malas nk keluar maybe.
I was actually suppose to be stuck in my room.Or perhaps berkaroeke dgn girlfriends.
To be honest aku pon tak tahu lah knplah aku sangat sombong dan bongkak utk keluaq dgn
kwn aku yg sorang ni.Berkali2 dia ajak,aku tolak.Aku busy!?(ahh ko,betul ke?)
So utk tidak let dia down lagi,so aku haruslah kata ya.Tapi tak tahu lah pulak
secepat semalam(Cpt ko ckp,hampir 2 thn ok!).Sbb dia balik rumah dia kan.Maklumlah,org melaka je pon.Tapi
terharu siot,aku gurau2 je suruh dia ambil aku.Dia sanggup pulak amek aku.
(seriuz gua terharu lah!)
Mula2nya ingat nak coconut shake di klebang.Tapi ada teknikal prob,kekek.
Maka aku rasa aku mcm pusing satu melaka.Akhirnya tetiba je aku
cakap, "nak tengok wayang,OMBAK RINDU.ah aku tak kira!"(lbh krg lah)
Dan dia coolnya agree with me.Seriously,aku ingat manalah dia nak tengok citer camtu dgn aku kan?
lelaki pulak tu,kawan pulak tu!So nak ke dia layan tengok citer mcm tu dgn aku?
So maka aku pon DRAG dia ke DP.Itu pon dia tanya aku lg,nak gi wayang yg mana?
So setelah membeli apa yg patut,kami dapat tiket!Tapi it was so depan.Tapi aku kan degil,tak kira nak tengok jugak.Dahle kene mendongak.Before doing that,dia teman aku melantak.Maklum,aku tak makan lg.
Bla bla bla.
Kami pun masuk dlm tempat wayang tu,so aku pon memaksa dia lg.
Aku suruh dia beli popcorn and air,but he come back with only popcorn.
Setelah dush dush,ombak rindu pun bermula.
Siot betul,citer tu agak 18 sg lah.Seriously like wat the heaven kan?Aku rasa nak
sorok muka aku masa tu.Instead of crying actually aku asyik ketawa.
Aku teaselah dia "Weyh ko nak tisu tak"(provok him as if he was crying)
Dan dia pulak selmaba badak ckp "eh,tudung ko dah basah tu!"Hahahah.
Dahalah wayang tu buat hal,ada ke stuck sikit.Cetak rompak ke?wayang pon cetak rompak ke?
After ombak rindu end.Dia sangat happy sbb story tu happy ending.
Tapi aku tak puas hati sbb aku nak feeling2 tak leh.Yelah citer cm ni aku tak sangka
pulak aku akn tengok dgn kawan aku yg sorang ni.So mmg sangat funny.
But still rasa grateful kot,sbb now barulah aku kenal siapa dia.
So masa dia hantar aku balik uitm tu,fyi aku ni mmg suka menyanyi.Tapi
dpn laki cm kwn2 tu segan sikitlah weyh.Tapi boleh plak aku menyanyi dan memekak dlm
kereta dia.Hahahah,berduet sekejap.
So actually I was really not in a good shape that past week.
Dahlah ada salah faham kebenda alah sume tu.
But seriously malas nak ambil port,I try to solve tapi kalo dh asyik nak mengelak
nak buat apa kan?(eh ko buruk sangka!)
Biarlah.I wish you nothing but happiness.So terima kasihlah,
Riz ko teman aku tengok Ombak Rindu.Sob sob sob.


p/s:Erghh,aku terjumpa dia lagi smlm?
the twist of fate really is unpredictable.



0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥