Monday, June 4, 2012

MBLAQ AND ORANGE CARAMEL :)



Assalammualaikum

Nanti bila kucen aku sehat bawu letak gambo!ahah
Huhuhu,ramai orang ingat aku ni pembenci binatang sedunia.
Kahkahkah,ye ke ye ke?Tak ah,aku cuma tak suka jaga.Sebab nanti
bila aku dh sayang,mati pulak dia.Sob Sob Sob.Sedih.
Dan aku ni tak suka nak bersih kan poops dia and bal bla.
Tapi tapi tapi.
Once upon a time,ada satu kucen meow meow kat blkg umah aku.
Adik aku ah cakap dengar sore kucen.Hakhakhak.
Nasib  baik ah hari tu aku rajin sikit nak  tengok belakang umah aku.
Pastu aku nampak this tiny kitten yg ciannyannya.
Badan dia kotor dan bulu dia tanggal2.Aku rasa mesti sebab
jatuh longkang dan dia  sakit.Sebab dia sangat pity,so aku pon telah menyelamatkan dia.Tapi aku dengar lagi bunyi meow meow,
so aku  cari lah sore tu.Penat aku cari tapi tak nampak mana.
Aku dengar sore dia,dan aku yakin dia dekat area tu gak.
Di saat rasa nak give up.Tapi aku cuba gak berusaha walopon
dah mula malas.Hikhikhik.Aku akhirnya nampak dia bawah lori punya something.Ciann,tapi yang ini nampak sihat.Dan OhmyGucci,
garang kau tahu.Suka gigit orang.Oh,aku juga tkt
kucen cakar muka aku.hakhakhak.
Hari tu aku dh bawak dua ekor tu pegi doktor,tapi aku akan bawak lg.
Sebab mcm sakit jek kucen aku.Walopon kucen  aku ni suka gigit2 aku
cakar2 kadang2 tapi bila dia nantok dia dtg kat aku pastu
tido dekat aku.Si olen dan mblaq  suka gak gado,
tapi bila tido dia aman damai dan dekat2.
Oh aku penah tido dgn dia olang.hukhuk.
So kalo dulu aku suka nak shopping aku punya barang jek,
tapi now kena pikir kucen aku.Hakhakhak.
Nak bg yg terbaik jek,duit nak kena simpan untuk kucen aku.
Hahahaha.
So skrg ni,dia orang lah bebi bebi aku.Hakhakhak.
Lagipon kucen kucen ni kan binatang kesayangan NABI MUHAMMAD.
Aku benci orang yg dera BINATANG.
Even incik doggie,walopon mengikut ISLAM incik doggie itu haram.
Tapi tapi tak bermaksud kau boleh menganiaya binatang tu.
Dosa kau tahu.Kalau dia dalam kesusahan kita boleh membantunya,
dan kemudian kita samaklah.
Sebenarnya aku suka dgn anjing,walopon dia olang mcm garang.
Dan juga incik harimau dan lion.
Ouh nak bitahu nama kucen aku ialah mblaq dan orange caramel.
Tapi abah aku bg nama fresh orange and black maria. 
Pastu abang aku pula bg nama si olen ke itam tu vader,darth vader  kot.
Ah aku tak kira,mblaq gak dan orange caramel.
Walopon aku panggil dia olang olen dan itam.hakhak.
Okeng,nanti aku update lg ttg bebi bebi aku ni.
Korang check this out tahu! 
Cian haiwan2 ni,sape nak tolong atau nak adopt kucen atau anjing!
hukhuk.


Aku tak kisah pon kalau kucen jalanan pon.
Aku suka sume jek,kucing gak okeng.
 tP sentap jek panggil kucing jalanan.
bg ah nama baik2 sikit.ish ish.
kucen tak bertuan.huhuhu.


0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥