Saturday, January 25, 2014

Tak semestinya.



Tak semestinya.
Tak semestinya kalau dia badan 6 packs dia lurus.
Sebab aku dh jumpa yang Gay.
Tak semestinya.Bila dia lembut mcm sotong.
Dia serong.Sebab aku ada tengok yang berusaha berubah.
Siap jadi imam kite orang.Yang lelaki sejati kononnya.
Entah lesap.
Tak semestinya kalau dia nampak muka mcm playboy 
antarabangsa.Atau bahasa mudah hensem nak mampos.
Dia tu jahat.
Sebab aku ni skeptikal sangat.
Sebab dulu menyampah dgn pramugara.nurse.setiausaha.
Sebab aku kolot nak mati.Fikir dorang ni flirt dgn pegawai atasan.
Nauuzubillah.
Sebab.Kadang-kadang muka punyalah "angel".
Tapi  perangai lakhnatullah rupanya.
Semua depends pada diri sendiri.
Kalau benda tu jadi pada kita.Tak semestinya.
Salah kita.
Tapi Tuhan nak uji.
Dah 22 tahun ni.Bila nak matang.
Takkan lah suka2 nak judge orang.
Kawan baik pun kena pilih.Sebab I prefer a friend that
"adik-beradik".
Keluarga.Best kan dapat kwn mcm ni.But from kenalan punya
story.A shock one.
She lost her bf for 6 years to her girlfriend for like 12 years or something.
It was devastated when I heard about it.
But Alhamdullilah she remain strong.
The world is not cruel.Just with people with cruel attitudes.
Entahlah.Hidup kalau tak bergantung pada Tuhan.Boleh mampos dlm jaahanam.
Ada masa mungkin aku ni selingkuh.Banyak.
Tapi true story.Tuhan sayang aku.sangat.
Bila masa hati aku dah hitam.Pekat.
Dia tak jemu bagi bantuan.
Mungkin ini a new beginning.
 Aku suka.Yang bila aku "setan".
Dorang pegang bahu aku,pujuk aku.Sebab kasih dia orang pada aku yg khilaf.
sebab they believe in me.
sebab walau bertapa bangangnya aku.
bertapa remuknya aku.
dorang ada.
tak kira banyak mana.silap.salah.
tak perlu banyak.
yang sedkit itu pun dh cukup.
 sebab dalam 10.
tak semua okay.
kalau okay.Geeewwd.Kau mmg bless.
Nak cari satu pun susah.kan?
bukan mencari yang sempurna.
tapi yang melengkap kan.
enough.

 
 

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥