Thursday, September 27, 2012

Big SMILE :D

 
 
 
Assalammualaikum SEMUA :D
 
APAKAH INI SEMUA? SENYUM!
It is not wanting to win that makes you a winner, it is refusing to fail!
 
So what I will write is something that maybe happen to some of you.
So kamu semua mesti orang yang tabah2 belaka kan?hee~
In life kalau kita nak percaya kat siapa pon mcm tak boleh kan? kan? kan?
Tapi nak taknak percaya pon tak boleh.You know one thing I hate in life is
betrayal.Its like,come on.Not again.again and again?
Tapi as I grew up,I learnt.I learn that in life of course you have to deal with all
these colourful things.I mean maybe maybe in past I was not that great.
I was the one who hurting other people.And I maybe I did broke someones heart.
Maybe intentionlly or not intentionlly.Either way,I am so sorry.
Kadang2 apa yang berlaku ni ada jugak rasa mcm tak real.Its like apa yg terjadi dlm drama
tahu?like mcm seriously?I tot it will only happen in the movie.
Haish.Manusia manusia manusia.
Kalau tak ku pikirkan kekhilafan diri mungkin kau tahu apa yg aku
rasa.Hidup pernuh jalan berliku.Sikap kalau tak mahu diubah,maka kau akan
maintain mcm tu seumur hidup kau.Ada pendirian yg kau boleh pakai,tapi
ada juga yg seharusnya diubah dibentuk menjadi lebih baik.
Aku,mungkin kau nampak begini.Tapi siapa kau nak menilai?
Kenal ke sangat?Kau bercakap seolah kau adalah aku.
dunia berputar,bukan hukum karma yg aku ingin nyatakan.
Tapi kau tak fikir apa yg kau buat ada balasannya?
sayangnya kau buta dalam menilai keikhlasan manusia.
Apa yang kau benci,suarakan?Usah kau sibuk membawa cerita.
Kau aku tolong seikhlas hati.Tapi balasan yang aku dapat mmg terbaik.
Kau bukalah mata kau.
bukan aku nak sangat kau berterima kasih,tapi seharusnya rasa
beruntung.Kau mencanang cerita dusta ikut logik akal sendiri.
Sampai masa kelak apa yg kau rasa kononnya dh terjadik,
akan terjadik berganda,waktu itu kau rasa boleh bertahan ke wahai manusia?
Aku usah kau risaukan.Hati dah sekebal batu.Walau kadang,
terguris berdarah.Aku masih mampu hidup begini.
Kau bukan major masalah aku,tapi kau sampingan yang menyakitkan.
Lumrah hidup,aku mampu.Sebab setakat betrayal yg begini.
Bukan sekali dua aku pernah lalui.
Jangan bercakap seolah kau hebat,jangan kau fikir
sepandai2 tupai melompat akhirnya tak jatuh ke tanah,sebab tenyata
akan tergolek gedebuk jatuh jua.
terima kasih,apa yang kau bagi.
Aku jadikan kekuatan.
Kekuatan utk jadi lebih kuat dariapada semalam.
ada banyak lagi coretan yg ingin aku tulis.
sehingga itu.
aku ingin nyatakan BIG SMILE!
 
#Apa aku melalut ni?faham ke?hee~
oh gambo tu bkn syok sendiri.
tapi nk nyatakan.jom lh senyum di awan mendung.
mana tahu esok lusa,encik pelangi datang:)
 


0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥