Wednesday, September 5, 2012

ONLY FOR AWAK :D



Assalammualaikum!


Hati saya ibarat aiskrim Senyuman awak pula ibarat matahari sebab tu bila awak senyum saja,terus hati saya cair ♥

walapun hati saya aiskrim MAHAL, tapi tengok awk senyum terus cair.


Walaupun super busy,aku harus spend time dalam diari alam maya kesayangan ni.
Sebab mungkin lebih sng bercerita di sini.
Walaupun takdek org nak komen,stalk je kan?
Hahahah,redha je lah.
Kadang-kadang aku rasa aku akan jadik macam si KIEW.Bawak diri lari ke oversea.
kahkahkah.kononnya kata nak sambung study pada hal time tuh belum pon 
dapat result,tp Alhamdullilah after that dia convert Islam. 
Tak pun macam si Reza tu,bawak diri ke Indonesia.Tapi dia at least 8 bulan je kot!
Aku ni dah nak dekat 5 tahun.Haish..Sabo2 lepas ni aku pon bawak diri juga.
InsyaAllah :')

Sape kata kalau aku dh merantau jauh,aku lupa?
Silap2 nama awak tu saya ukir kat snow,padang pasir atau autumn leaf tahu!
Kekekek, people COULD say Hey she is wishing for the impossible?
atau dah dah lah.
atau mungkin bla bla bla.
But they are not me.history happen when we rebel.
Trust what we want.So,I would appreciate much if you just be silent.
This road Im taken,I know its not easy.I risk my life on this.
Sometimes I admit,I think its not easy.
Memang susah,its really heartache kot!
Ni aku rasa tiap2 hari pon aku dah drag my legs to just keep on going.
Oh my,the people around me seriously ..Haishhh.
Ujian ujian..That is why I love being alone.Dulu
mmg suka accompony.Ramai-ramai.But kalau perangai entah apa-apa,
sanggup lah aku sorang-sorang je drpd menambah kan dosa aku.
You can make jokes,but bear it your mind,it have a limit.
ataupun yg mcm tak puas hati dgn decision aku,haish i think ok before I do.
Im quite tired of people interrupting my life.This is my life,remember that.
Hahahah,selitkan iklan kemarahan pulak kan?
Okay back to the story.Haishh aku ni kira buat kerja berani mati ni?
But I loikkkeeee,BOSAN sungguh menjadi orang yg tak ambil risk.
Like Umar said,dalam kepahitan tu ada kemanisan.
need to make few changes!
or many changesss.haishhh.
 aku tak tahulah kalau aku strong enuff tapi hopefully I am.
Pray for that yawww :)





0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥