Sunday, October 9, 2011

Hitam itu manis =)


Nak ketawa tergolek2 or what?
OhmyGucci.
Salah faham!
Dia mmg memang memkonpiuskan!
boleh tak kalo aku hempuk sikit kepala dia yg comel tu?
akhirnya sem dua begini barulah aku dapat.
tapi aku bukan nak sangat pn.
mesti korang tanya,apa yg aku nak kan?
sbnrnya tahap aku sakit hati dgn dia mmglah tahap gaban.
tapi kalo jumpa kelam kabut semacam aku.
ada sekali tu aku nak balik kolej.
sekali ternampak dia tengah melepak depan kolej aku.
so terpaksalah aku belok ambil jalan jauh balik kolej.
tapi org kata kalo its meant to be its meant to be kan?
ambek ko,bertembung!
bila aku tak nak jumpa,tak nak pandang,
time tuh lah muka dia bersepah.
ok nw aku dh dpt apa yg aku nak.
tapi tak aku mcm,eh nak nak buat apa?
sbb sumpah aku tak faham dia.
nasiblah aku tak cekik2 dia.
walopon mulut dia mmg pedas tahap tak boleh blah.
tapi hati dia mmg baik.
ada ke dia kata aku tak give up?
masa tuh rasa mcm batu kena hempap kat kepala.
pada hal masa tu aku dh kata this is the last time weyh.
(Eleyh ko cuak dah kan mak cik?)
ni gara2 nasihat abg A lah ni.
dia kata kene usaha.
aku pn usaha lah.
skrg ni perlu ke tak perlu aku pn tak faham.
kalo bleh aku pn nk egois jugak.
tak nak ambil port pon!(cis kau ayat berlagak!)
dia tak tahu aku tahu sebenarnya.
so aku rasa sangat awkward rite now.
dalam brutal2 dia tu dia ni mmg baek hati(cewah,puji lebih!)
hari tu kawan aku kata.
dia nampak si dia dgn beberapa girls.
mmg dia suke sangat lepak dgn girls.
jarang2 aku nampak dgn kawan2 lelaki.
bayangkanlah.
bawak buku banyak berat2.
dahlah dia standard badan mcm aku,slim.(over eh kau!)
relax jek bawak buku sambil berbual2.
aku ingat buku dia!
terasa mcm nk terjun tasik lendu,bila buku tu buku budak2 tu.
huwaaa,buli ke?
hahahha.
he is gentle(amek kau aku puji lagi!)
dan aku tak paham knp aku tak bleh ckp dgn dia tanpa
stutter or kalo jumpa tu kalo bleh nk tunduk lebih dari 90 darjah.
so now..
aku dah ada apa yg aku carik selama ni.
tapi aku tak tahu mcm mana nk gunakan.
because everything i do seems wrong.
damn it,of all the people why you ma?
org yg aku rasa ego sama tinggi dgn aku.
ni mcm bertemu buku dgn ruas jek.
langit dgn bumi weyh.
mmg dia buka korea.
tapi apasal aku rasa dia mmg panas?(Ayat tak bleh blah!)
apasal aku rasa hitam tu menawan / manis.
(hahahha,mesti korang kata apa aku melalut ni!)



p/s:deal with it baby.
1 more sem,cummon!

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥