Saturday, July 7, 2012

Marry me?eheh~



Assalammualaikum.


cantik sangat kad kahwin ni okeyh!!!mcm kulit buku novel yg harus aku beli!haha


Tahun ni ramai orang yg aku kenal kahwin okeyh!!!!
Wueuueueueuuuwuwuueuwuueu,jelos.
kehkehkeh.
Aku bila ni?eiceh,gedik hang eh.

Alhamdullilah,selamat nikah hari jumaat malam.

 Hari tukan belogger kesayangan haku kahwin!!!dekat je kot kat Masjid Tanah!
oh just so you know,dulu dia belajo kat tempat haku gak.
nyesal aku bila nampak dia dulu tak snap gambo bagai!wuuuuuuu~sedih.
Tapi apakah daya,aku ada program kat UNIVERSITI.
Walopon boleh je kalao nak gi pastuh,tapi tak pe ah.
Tak pe ah.Walopon blogger yg femos ames sume datang kan.Tapi Fatin Suhana tak dtg.
wuuwuwu sebab beliau nak pigi Paris!

Annas easkey,the femes amos photographer and fatin suhana!wehoo.Off to paris!
cantik kan?


awesome!

okeyh sambung balik entri kahwin.ahah.

sejuk je mata memandang kan bila dah halal?

comel comel!

okeyh yg ni aku jeloos sikit!ahah.

dan dan dan perkahwinan selebriti yang bagi aku mmg bless InsyaAllah :')
nak nanges aku tengok video dia org hari tuh.
sweetnya!

Indah kan?

SubhanAllah,May Allah bless them :')

So when when when...

lelaki tu abang aku okeyh!
Sweetnya kahwin kan?

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥