Friday, August 19, 2011

Love.Sayang.Crush

Sorry lovey for NOT have time to update my kesayangan BLOG.
Due to what?
Macam biasalah the line in Lendu is so freaking lembap mcm kure2.tskk tskk..
But now sy dah berjaya escape ke muar my HOMETOWN!
OMG,mcm tak percaya je naik bas(ok nampak sangat susah nk independent!)hahah.
Ok I would like to share something that have been lingering inside my chaotic mind.
Idk,if some of you notice.
But nowadays I am reluctantly hang out with my guy friends.
Feel guilty,but I need time.
Because I don't like in involve in the heart matter.
So lets take a break.
There is 3 guys that technically or spiritually are close to me.
First of coz my sweetest hatelove F.L <3.
This is for sure my kesayangan.
Because he knew me a lot.
Sure we have been through a lot ups and down.
But Alhamdullilah KAMI semakin dewasa and now dah boleh gelak sama2.
If i cry he will tegas on me,
but when i mengamuk he will calm me fast.
He is the reason I smile though kami "jauh".
And unholly confession,
the only guy that i really love through the distant.
why i <3 him so freaking much ye?
Because when with him I am me.
I could even possibly completely lose myself and
he is there to help me out.He is so manja kan me.
Yeahh I am spoil brat with him.
And Idk why,tapi kan bile dgn dia mmg bende kecik pon nk refer.
lepas tu mmg sensitif je memanjang dgn dia.
Basically maybe love him all the way tuh yg mcm tu je.
tak puas hati memanjang.
sulking jek!huhuhueee.
hey PAKCIK,kite sayang awak taw!
Love him.Full stop.
(boleh berteka-teki sape dia skrg.jgn harap letak gamba,nanti sume org jeles..wellkkk!)

The second guy.tadaaa~
Hmm..Nak perasan sementara ye.
Dia kan,kawan lama saya.Tapi sy sangatlah GANAS
dgn dia.Dan mmg kami suke gado,tapi bkn lah gado yg betul2 tu.
Kalau dgn FL mmg gaduh yg mmg mcm perang ketiga.
Tapi dgn dia ni kami selalu cool je.
And I just dapat tahu yg saya ni ni FIRST LOVE dia!
OMG!!!
Sebab dia dh terlepas ckp hari tuh!!
Selepas sekian lama baru lah laa ni syaa tahu.Tsk tsk tsk.
Tapi untuk dijadikan story lagi.
I feel guilty of having you to listen about sape sy suka?
tapi awak tu senyum dan sengih je memanjang.
Tak sakit ke hati incik abang oi?
sy faham sangat your feelings yang hoping that you wish you were that guy.
JUST like me who wanted to the girl of HIS life.
Wahhh,sungguh complicated.
sape yg salah!saya lah!babo betul(babo is stupid in korean)
but nevertheless you steal a bit of my broken heart.
Sejuk hati ada org mcm awk kt life sy.
aja aja hwating,
if you love me that much,
wait huh.
though i am super annoying,suke marah je.
mcm budak2 and bla bla.
Look me with your heart thn you will find the real me.
Just what my FL did years back.
I am such a very complicated girl to handle maa.
terima kasih ye awak,you are sweet to me.

yang ketiga.
ok this is a heart talking.
i give him lagu ENCHANTED.
Sbb sangat teruja bila jumpa dia.
Muke dia sweet habis!
one more sem,then maybe tak jumpa.tsk tsk.
Hah he is my half crush kowttt.
But because of its so complicated.
I love to stalk him jauh2 je.
But bila dia dekat2 mmg kelam-kabut habis.
When he talk to me I am like,
Eh dia ckp dgn aku ke?
Ok mmg complete blush!
tapi dia terlalu hot stuff,so should I just be silent?
Indeed.
hahahhahah.

p/s:I've watching my friends having a short term relationship,
and having a bf'gf but still having a scandal,
and bla bla.
And these kind of people gradually making me suffocated.
Its like real love never exist.



0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥