Saturday, August 6, 2011

Jom cari gaduh!

As usual, I am undoubtedly stuck in my dearest LENDU.(london versi MALAYSIA,Pffft!)
My mood is seriously mixed-up.Not another BETRAYAL STORY.
I hate when my FRIEND betray me.Its like,WTF kan kan?(What the fish cake.pffft!)
But that is another story which I am not confirm but seriously its getting on my nerve.
Its like "THEY' are summon my EVIL spirit to just appear back,
and maybe make their life like HELL.(Please dont!)
They wish for something I think they cannot bear themselves,
that shows their stupidity,but nevertheless I need theraphy.
I do not believe ada orang baik2 lagi.
Sangat susah nak cari,sume dah hancus,its like malas nak layan dan pegi mati!(ok mood sangat marah!)
Though I look very calm(eh tenang ke?)
Or maybe stupid just because I DO NOT LIKE TO HATE PEOPLE!
But I think its time for me to BENCI.
Yess,I can feel now how its like to BENCI,MENYAMPAH,dan rasa nak sepak
muka orang tu laju2<3.
Now its time to PANCUNG this unimportant rubbish.
Ok that was just a mukadimah.And bab kawan ni next entri mungkin?
Almaklum,line di LENDU mcm siput sedut.
I missed my bestfriends.
RARA,BELLA,TIRAH,ZATIE AND LAST BUT NOT LEAST.
MR.HEARTBEATS<3
(mmg every minutes pon nak kene miss ke?!!)

Ok al-kisahnya tentang pembenci2,semua manusia pasti ada.
Sebab ada MANUSIA2 yang dengki,hati busuk,cemburu buta dan bengap.
Disebabkan I am not a kiddo lg,so I will sarcastically defend myself back.
Tapi kalau boleh,dari hati nurani ni mmg rasa nak tempeleng jek.
Haters,I know you read this.So I would like to tell you some matters and
ask you maybe..
First,remember I am not 16 or 15 years old.
Now I am 19 which I find I've grown up more than I should.Why?
Because a hater like you give a "GOOD" experience,how could I forget?
And through that I rise.
And bear in you freaking small BRAIN,that it takes time to rise.
So do not freaking annoyed me with the past story.
I moved on,so why aren't you?
Yess you said sorry,for how many times?
5 times?Or more than that?
yess sorry is a good thing to mends my heart not to hate
a manusia like you anymore.
But WTF(what the fish cake!),
if you want to continue to do some damn mistake.
Tak habis2 topik tu,trust me dear,I know better than you.
So do not act like you know everything.
And I AM seriously appreciate if you less your work,
by not telling me stuff regarded to you know who.
Because the reason for some of the things happen,is because of someone like you
is still live in this world.
So mengaku sajalah,awak tu mmg pemecahbelah kami.
Penyibuk cerita kami.
And ingat sikit dengan sorry morry awak tu,
you may can stop the heart from bleeding,
but but but..
the scars will always remain.
so apa motif nak jolok sarang tebuan?mmg sengajalah nak carik pasal.
You know what ?I thought You change.
I really thought.
But  recently you have successfully menunjukan taring harimau awak tu!
1.Please note that you have someone that care about you,
I sometimes do not know either its stupid for he to care but love is buta kan.
2.You know this life have karma(takut kene tak tahan jek kan?)
3.Be nice to me,I already do not make a fuss,but you just trigger
the right suiz to make me remember what types of person are you.
4.Dah knp nk cemburu sangat?
5.Ikhlas ke?

And yeahh I finally have succesfully removes some not so important people in my life.
When I look back,I seriously Thankful that I am not a serial killier.
I should be like FREDDY KUGGER.kekekeke.
kalau awak tu rasa tak bahagia,
maybe sbb awk tu ada hutang dgn saya lg kot?
tulah bila sakitkan hati orang,
tak fikir.
so sy pon mmg dh lama pendam,
sy maafkanlah,tapi malas nak ambil tahu.
Sbb sy terasa nak berlagak seketika,
you never can compete me.
and for that I will prove it.
Sy dari kampung jugak,tapi janganlah tunjukkan kekampungan awak tu.
Dan kegedikkan awak yang tak boleh blah.
so maaflah ye,mmg bahasa sy kasar.
sbb kalau lembut,
orang2 mcm awak1 ni mana faham kan.
so mmg saya nak cari gaduh.
dah lama tak carik ni.
lai lai lai.
boleh jugak gune ilmu tekwando(ok slh eja!)
dan silat sendengkan.(kekekkek,mcm lah tinggi sangat level aku tu)
eleh wa ckp lu,wa tak hadap pun lah dgn lu.
wa skrg mmg mls nk lyg org mcm lu ni.
tapi wa nak lu sedar,
kalau dh minta maaf tu,
hargai sikit sebuah kemaafan.
dan for "you",mengambil kesempatan sewaktu I was
seriously fragile,I should said this may you never will find your happines.
and kalo lu nak berubah,berubah betul2 lah.
wa tengok lu,mcm nak makan je weyh.
nasib lah mmg lu bkn standard gua.Fake!
wa tarik balik,kalo lu nk find happiness,
jgn rosakkan masjid orang.
wa dh dengar banyak cerita pasal lu.
.
..
.
.
.
.
.

setakat ini saja carik gaduh.
terkasar bahasa,sorry.
tersaket hati,padan muke!tapi sorry jugak.





2 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

arikashezie said...

aper yg marah nie ain oii...x baik marah2 bulan pose nie.....

saranghae lee yumi said...

miss u too.. my dear friend =)

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥