Friday, December 7, 2012

AVERAGE:')



Assalammualaikum awoknya!



Okey hari ni saya nak cite sikit.Sorrylah dah lama tak hupdate.
My life is HECTIC.Emotionally physically sangat penat.
Rasanya macam nak lari je travel around the world and marry my other half
on the other side of the world.Hewhewhew T___T
So to be honest,I minat art.You tahu seni tu kan?
I mean takdelah hebat sangat tahap profesor bagai,dan buka lah art
yg macam lukis2 tu.Tapi gambar,dan juga fashion.(Walopon I ni sangatlah fashion terrorist)
 I suka broadcasting,I suka dance walopon I kaki bangku.
Eh kalo tak pandai menari kaki bangku gak kan??
And I love singing walopon sore takdak!ihihihi
I suka musics so muchh and and I suka karang lirik sendiri.h
So over all,yes I am a super hopelessly romantic wifey to be.ayat minta penampo ni.
So beginilah ceritanya.Kalau korang tanya apa Aii suka.
Mesti mcm blur atau cakap,hmm I suka yang glemer2 tu.Bidang yg glemer 
macam retis tu!hihihi.Gilo glemer budak ni.
Aii rasa macam fun je taw.Tapi taknaklah yg bertentangan dgn agama Islam tu.
hee,I love my religion.
So kalo nombor tu,bukanlah I tak suka.Cuma cuma.Aii ni lambat orangnya.
Blur2.Lambat nak paham.Im a slow learner.Eh lajulah gak.
Kena paham bebetul baca banyak ribu riban kali baru faham.
So masa tecit Aii tak suk belajar.Eh Aii gengster taw dulu.
Aii suka main galah panjang ke pendek ke.Mmmuahahha.
But masa dah 12 tahun tu.Me mom dah start taking things seriously.
Yes Im quite bad at maths.Aii rasa masa pekse bese2 tu susah gak ah nak
dapat A.Rasanya dah bape banyak pembaris dah patah digunakanan my mom untuk
menaikkan semangat Aii untuk belajo!.
But yeah yang peliknya kalo pekse besaw2 mesti I got math A.
for upsr,pmr and also spm,my math is A.EXcept for my first sem taking busines math,
I got B+ which I know kalo i usaha sikit
mmg dapat ah A.Tapi sbb ada sbb yang tak boleh blah itu jelah rezekinya.
But still I got dean list.Repeat,bukan nk berlagak.
kenapa I cakap cam ni?Sebab I nak amek Business in financial kalo boleh.wakakak.
tapi nak amek broadcasting gak.tapi nak amek journalist gak.mmuahaha.
Okay berbalik kepada few years back.Masa Aii upsr kalo
tak silap ke pmr ke apa ntah.I pegi tusen eh tusyen.As i said,I kan slow sikit.
So kalau orang tu ikhlas nak ajar,InsyaAllah I paham.Tapi...
nak buat cam mana.If Im not mistaken cikgu tu gi compare kan
I dgn my biggie sista yg mmg brain tahap Einkestain eh menda aku tulis ni?
I mean my bigger sister yg tak payah nak study banyak kali mcm i.
Sbb dia study sekali dua je dah tertanam dekat dlm otaknya.
But i,dua puloh juta kali baru maybe masuk.haahahha.
Ada ke cikgu tu cakap,in a polite version i ni
KURANG PANDAI..mmauahha.But still I work so hard so that
I could get an A for math.walopon add math aku tu cecukup makan.
Mmmuahahha.So right now Im taking Accounting .Jusst a newbie
account le.If i manage to score mmg rasanya cam nak sambung
in financial.Tk pun health management not bad,but sains tu satu lagi
hal.but I believe if you want something.You make an effort to strive for it.
so I am quite a dreamer gak,peh baik aku list kan stau2 benda yg aku nak.
people always said that my study style is unhealthy.
But i work so hard coz idk how to study like them.
Im no good in mind mapping things.
but i read and read and read.
there isnt't so much to expect from me.
To be honest Im just average and I dont even have things that Im good at.
being average isnt so bad kan?
I think malaysia is cool but i wanna be somewhere else.
hee.okey tata.

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥