Sunday, April 15, 2012

DATING PART 1




Assalammualaikum!!!!!
 Hari itu kan saya pergi DATING!
Yeahhh.Rindu,dah lama dah tak lepak sama2.
Macam mana nak lepak?
Kalau sorang kat utara sorang kat selatan?sorang kat barat sorang kat timur?
(eceh yelah tu?)
Tapi sedih jugak bila fikir2 bilalah nak jumpa cinta hati yang 
over the sea tu kan.
Hah ni mesti engat haku nak story tentang loviedovey bagai.
Ahaks.:p bwueskkkk.No no no.

Ini lah girlfriends saya,awok ada?ahah.


Muka happy meal jek sebab dah lama tak jumpa kan.
Okey itu hari plan cam ni plan cam tuh.Nasib baik
akhirnya menjadik jugak!
Tsk tsk.
So kawan saya hazirah namanya telah mengambil kami,
one by one tahu tak!
TENKAYU THE VERY MUCH lah awok!


KAMI nak NYELIT jugak!

 Thanks to Fatin jugak yg telah mengajaK haku utk pergi
ber 'HUHA' dgn MEREKA!tsk tsk.TERHARU.





Comel je kan fatin ni?selamba jek gaya.

Sebenarnya kAMI semua janji pukul SEMBILAN PAGI.
Rumah kita olang ini sume jauh2 walopon satu MUAR je pon.
Ini menunjukkan yang MUAR ini bukanlah sekecik yang haku fikirkan.
Aku yang agak liat nak bangun pepagi ini,nak2 kalau time2 cuti
ni terpaksalah jugak menggagahkan diri agar tidak TEROVER dose tertido!
Hahahah,last2 aku tak boleh tido,bila aku dapat tido pon,sekejap jek sebab aku nak
siap dah bape jam kan?POMPUAN,maklumlah!
Yg lawaknya bila aku dh siap dan menelefon kawan aku Bella,
sebab nak mengkonfirmkan dia olang ada kat mana.
Rupanya Bella baru bangun.hikhikhik.
So kira aku yang terover excited ni!
So bila depa amik aku,RUMAH terakhir adalah rumah FATIN!
Masa nak amek FATIN,kita orang cam dh nak sesat,
sebab rumah dia dah nak masuk area tangkak dah.
Aku ingat2 mula2 kita orang dah boleh pergi GUNUNG LEDANG terus dah.
hikhik.Lepas dah amek FATIN,kita orang pon ber HUHA lah 
dalam kereta.Nasiblah FATIN ada bawak makanan,KIRA breakfast ah tu.
Memandangkan aku rasa takde sape pong yang sarapan.
Aku ni pon minum air MILO jek.Dan Bella pulok ada bagi aku CANDY kesukaan aku
Cnady kelapa yang aku gila sangat!Walopon manis tak boleh blah!!!!

Muka sume nak HAPPY!
Ini bahagian PERTAMA.
BAhagian kedua nanti aku hupdate!
Yang penting aku boleh sesat dan ter separate dgn dia orang
within in ablin of an eye.
tsk tsk tsk.Sodih betul!
Nasiblah miracle happen.


0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥