Sunday, April 15, 2012

DATING PART 2



Assalammualaikum!!!!!
Okey haku rasa since aku letak dating part 1 tuh semua yang menerjah
Kat blog haku ni mesti nak stalk sapelah jejaka pujaan bagai sume kan?
Hahaha,macam lah aku nak letak.Esok2 dah kahwin baru letak kot.
Okeyh sambung entry aku gi lepakking dgn kekawan yang tersayang <3.

Kami breakfast MACDONALD!Fatin belanja..tsk tsk.Terharu.

Sejurus sampai dgn perut yang masih lapo tak boleh blah.Kami terus menerjah
ke Macdonald di sebelah DP(Dataran Pahlawan)Dan Fatin Belanja.Nom nom nom.
Tapi sebelum kami sampai,kami singgah sebentar kat rumah nenek Hazirah.
Sebab dia kena bayo bil apa ntah.Cucu mithali ni!Huhuhuhu.
Mulanya haku ingat kami akan ke JUSCO gedabak dulu,rupanya kami pergi ke bandaraya MELAKA dulu.Yang sebenanrnya aku ini sudah lali dgn MELAKa NI.dAH 
MACAM rumah kedua aku kot!Ko bayangkanlah,aku ni belajo kat melaka.Dan
dari dulu pong aku selalu gi shopping kat melaka.Aku rasa dah MUAK dgn Melaka ni.
hikhikhik.Mentang2lah rumah ko dekat jek dgn melaka tu kan!

Dengan Dak FATIN yang super kelako!hukhukhuk.
Aku rasa misi sebenar kami nak pergi melaka ni adalah untuk cari kasut.
Sebab nak patah kaki dan pinggang jalan hampir sume kedai kasut.Hakhakhak.


Kedai kasut ni mmg STYLISH habis!

The journey of finding the SHOES!caM CIte Cinderella pulok!
 Setelah one kedai after another akhirnya depa ni
jumpa kasut kat JUSCO gedabak jugak.hikhikhik.
Masa kat jusco GEDABAK tuh,haku telah tertinggal phone dalam kete.Macam lawak je kan?
Tapi it was quite dangerous.Aku dah cuak sebab masa tu aku leka tengah tengok
seluar cantik2 kat CHIC AVENUE,favie brand haku!
Lepas tu aku tengok semua takde.Aku carik lah phone aku,tapi like eh mana kah?
Aku dah nak nangis dah.So aku cariklah public phone sebab aku dah gelabah habis.
Aku menuju ke toilet after aku pergi kedai buku sebab aku mmg dah tersangat gelabah.
Lepas tu baru ingat kat toilet kan biasanya kat luar tu ada public phone.
Tapi malangnya ada pulak budak2 laki lepak2.Hish,malu lah I nak guna the public tu kan.
Sempat lagi aku nak malu.So aku buat2 masuk dalam bilik air tu.Tapi sekejap je pong.
Bukannya aku nak buat apa pong,setakat basuh tangan dan berfikir.Dan
budak 2 laki tadi tu tak BLAH lagi!
Ishh,pastu mulalah nak menyakat aku yang tersedia BAD mood!Ish menyampah gilo kau tahu!Aku rasa macam nak sepak2 je.Lepas tu aku pong jeling ah,tu pon tak pandang just jalan and jeling.Pastu nak cakap aku SOMBONG(or something like that!)Eh 
kau tu yang tak boleh  blah annoying tahu tak!(ok emo!)Tapi masa tu aku cuak gak.
Dah le aku sorang,phone takde,lagi aku nak pigi carik gado.hakhak.
So aku dah cuak,dan takut gak kalo budak itu ikut kan.So dgn lajunya aku naik lift,
itu pon rasa nak menyumpah tahu lift tu tutup lambat and tak gerak!Rupanya macam mana nak gerak kalau dah tingkat yang aku tekan tu,its the same floor.Hikhikhik.
So bila aku tiba bawah dan mencari toilet lagi,akhirnya yeahhh jumpa public phone lagi!!
Aku rasa cam ada sinar harapan!Tapi nak kena cover line lagi.
Malangnya kau tahu tak public phone itu setakat PERHIASAN jelah!!!!
Sebab tak boleh guna!Eh tak boleh blahkan?And then aku baru teringat.aku tak ingat sangat pong number2 kawan2 aku.Bertuah betulkan?Its like
Im lost dekat JUSCO GEDABAK!!!!
mATA DAH MELILAU,,Pastu nampak Etude Houese(EISH kau ni
masa cam gini pong nak shopping lagi!)
So akhirnya aku macam nak balik ke tempat tadi yang aku hilang kekawan aku.Tetiba aku nampak incik Hazirah!Aku yang rabun pon mengejarlah dia.Rupanya
dia pon tinggal phone.Aku tak bitaw dia sampailah aku dgn reyhan.Tsk tsk tsk.
It was SCARY!

Ni sebelum aku nak hilang!Tsk tsk.

Alah comel je girlfie saya nih!

 
Walopon Blur aku nak letak jugak!
After a moment,kami kena balik cepat,sebab BElla
ada tahlil tak silap aku utk arwah atok dia.
Tapi sebelum balik tu aku beli segala makanan sebab lapo.Lepas tu 
masa perjalanan nak balik tu kereta boleh pulok mati enjin kat trafficc light.Cuak
dah semua.But then lepas tu aku tak sangka yang area muar kot
ada kawasan padi yang cantik!Tapi tak sempat aku nak tangkap gambo.
Sebab aku dah penat gila!Maklumlah tido sekejap je.
Sepanjang perjalanan tu pon aku asyik cakap penat jek.ahah.
Okey nanti kita  DATING lagi taw taw taw?




0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥