Monday, April 23, 2012

The story of Tok In


Assalammualaikum.

Mata blink2itu Tok In!Oh dia mmg favie ayah dia.ahah.

Siapa Tok In ni?Femos ke? Diva ke?Hikhikhik.
Siapa kat sini still ada hara buh ji? And hara muh ni? Sila angkat kaki.ahah.
Ouh kalau tak paham, itu KOREA.Maksudnya, sape ada atok dan nenek?
When I was a young girl.(eiceh kau dah tua kan skrg?cepat ngaku!) When I was a little kid.
With the big fat cheeks and curly hair and the mouth that seems cannot to shut up.Hakhakhak.
I have this one atok.Actually dia atok sedara.Tapi dh macam atok betul.Sebab masa aku kecik2,
Aku dijaga oleh nenek dan atok sedara aku.Bukan aku jek,ada jugak cuzen2 sepupu sepapat yang
Seangkatan dengannya dijaga dgn depa berdua ni.So as aku ni mmg budak yang tak
Takut dgn orang,dan mulut mmg becok tahap kau nak baling jek dekat sungai muar tu kan?
(berani kau!)ahak.So aku telah ada satu nick name which is TOK IN!
Dan orang yang bagi nama itu ialah arwah atok sedara aku yg baru je meninggal
On 19 March 2012.(sedekahkan AL-FATIHAH BERSAMA2 )
Truthfully and honestly aku mmg takde atok lelaki.Atok sedara tu maybe berlambak.
Tapi this one is really close to me.He is so talkactive loike me too.

Atok saya pandai pot jugak tau:)

So maybe that’s why I is okey even he called me Tok In.
Now I rasa nama tu macam comel je kan?
Even though I am not his true grandchildren he said
That I am like his you noe favie one.Tsk tsk tsk.Terharu.
And kalau nak balik study mesti dia pesan belajar baik2,kadang2 bagi duit.
Dulu aku ni barang selalu hilang.Purse aku hilang,duit hilang.So he wrote
Something like doa and ask me to put it inside my purse.
Bak kata orang,dia selalu care lah ttg cucu dia even aku ni bkn yg betul2 punya.
Dan dia selalu Tanya mana Tok In everytime family aku dtg kan.
So its kinda like…sad when Im not with him during he last days.
And I don’t really like March anymore.I always like in love with March,because that month
Is my birthday.And what is like heartbreaking,he birthday was just few days away.
He was born on 23 March (tahun aku dh lupa,tsk tsk tsk)
But I love him.You are the best atok.I miss you.
And I pray that you gonna be in heaven.
Though you are gone,spiritually you are here rite?
I will try my best to take care of Tok Yah.I know you love her so much.
If I ever wanna have a husband,I want someone like YOU.
AND THANKS FOR GIVING ME THIS KIUT NAME.
TOK IN.
Ouh my name is Ain,so I guess my future cucu we call me that <3.
aku rasa dulu aku mcm knp panggil me atok kan?
aku kan muda(dah tua!!)
now its kinda sad that takde dah orang nak panggil nama tu dah.
Oh btw I have numerous nick names yg maybe
korang akan rasa mcm pelik.ahah.

2 MEN THAT I LOVE MOST <3
Appereaciate the loves one while they still alive.

1 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

Adel said...

yg datang pasti kembali=))
sabar itu indah darling...
i don know y suddenly i red ur blog!
hahahah
nnnnn...please don hate march dat much! i see d world on march tooo=)))
n u know what! hahah
slalunya kita akan balik time2 kita dtg jugak!
maksudnya klu kita lahir bulan ramadhan...kita balik pon mungkin bulan ramadhan! sooo be ready when ur month is coming oh..hehehe..omong doang!..don keep in ur heart! see aaa \(^_^)/

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥