Wednesday, April 18, 2012

Love Rain




Assalammualaikum!
Korang mesti tahu kan kan tentang story hot now?
This story lah.
LOVE RAIN!


there are only two times when i want to be with you.... Now, and forever.

Eh ni bukan Rain yg berlakon dalam cerita FULL HOUSE itu okeyh! bukan juga
Yang menjadi guru kpd MBLAQ kesayangan haku itu!
Ahah,aku pon tak tahu kenapakah aku ini begitu EXCITED nak tengok story ini.
(tipu!aku tahu kenapa,tapi tak mahu bagi tahu!)
Pada hal mmg lembap gilo kau tahu episode satu dan dua.Yelah sebab dia mulakan dgn
Zaman dulu-kala.DAN BAHASA PONG mmg terbaik.Puitis bagai.
So aku rasa aku boleh tertido.Tp maybe sebab aku nak tahu jugak what is the story is about,
YElah kau tahu tak  JANG GEUN SUK kot yang berlakon!
So aku rasa mesti best kan kan?And nak tambah jugak.Baru aku tahu CITY HUNTER
Tu boleh tahan kan?Eh back to the story.Now its LOVE RAIN time.Ahah, dan 
kepada peminat fanatik SNSD,Yoona ada weyh!Mesti sume nak tengok.Aku yang perempuan ni pon mengakui that SHE IS BEAUTIFUL!cantik weyh!!!
Tapi masa memula tu aku nak tergelak sebab si JGS (JANG GEUN SUK) punya nama  tak boleh blah,Inha.Aku rasa nama itu mcm PEREMPUAN sangat.But
still haish awok ni comel sangat,hikhik.Saya suka bebenor!Ok daripada aku merapu ini baik
aku bagi tahu sikit story ni pasai apa kan?
Yang aku faham cerita ini dia story masa zaman muda2 sebab they end up tak bersama.
So its either anak atau cucu dia nanti kat future tuh yg jugak mempunyai
muka yg sama seiras tak boleh blah macam dia orang masa muda.
Which is YOONA and JANG GEUN SUK lah.
oH my kenapa masa the future time JGS aku ni hensem gilo!ahah.
Ni yg bersemangat nak tengok lagi ni.Tapi aku rasa pengambaran story ni ada
yang dibuat di TOKYO.
Dan will they finally be together?
okey kalau nak tahu bebetol.
Baca kat sini sendiri.(sorry aku malas nak bebel)
  

OKEY apa kata korang tengok story ni?ahah.Lepas tu bg tahu lah review korang
kat aku.Kalau tak best jangan nak komplen.Sebab ada satu lg story Yang si Yuri SNSD berlakon tu pong macam best jek?AHah.Tapi aku rasa aku asyik tengok story
zaman2 moden jek.So apa kata aku tengok story yang macam lay back.aHah around 50's AREA.
Maka dengan ini marilah kita melayan gambar ini <2
Cuci2 mata jom jom.

 






Yeahhh comel kan kan?angguk CEPAT!HAHAHHAHA.
Ok,till later <3.


0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥