Sunday, April 15, 2012

GOGUMA!




Assalammualaikum!!!!!
Goguma!Hah mesti KORANG semua tengah tercengang-cengah dan mungkin
Jugak berfikir APEKAH yang BUDAK ini melalut di pagi2 buta ni?
Sape tahu apa itu GOGUMA, angkat KAKI cepat!HAHAHA.


Okey ini semasa aku BERDEKATAN dgn tempat GOGUMA!
 Teruskan tertanya2 apakah itu GOGUMA!
Sebab hari itu kekawan aku pon aku sudah bikin gila.
Aku pergi cakap goguma dan mereka turut tertanya2 (ayat SKEMA!)
Aku beli GOGUMA pong sebab nak feeling2 KOREA kan?AHAH.
nAK FEELING2 SWEET2 MACAM ALAH goguma couple tu?
Aku rasa siapa peminat fanatik we got married,atau pong
SEO HYUN AND SEOHWA couple mesti sekarang dah tahu kan kan?

Alah comelnya!!!

Goguma COUPLE!Yeahhhhh!!!

Wewiitttt,jelos!

Dan semestinya korang rasa hendak sepak haku sebab tak bagi tahu apa itu 
goguma.Tapi sibuk menayangkan gambo goguma couple
yang comel2 ini.(jeloslah haku!)
ok foineeeeee,goguma itu adalah..jeng jeng jeng!
(macam nak makan penampo je kan aku ni?)

GOGUMA = SWEET POTATO!
Manis gilo taw sweet potato ni.
Dan dan dia ada dua jenis.
Dia kira ikut gram,kalo kau amek banyak tak hengat!
Memang carik pasallah tu nak keringkan poket.
Its quite expensive but sodap.
Dan haku pong bukannya selalu makan.Hari itu aku nak feeling korea lebih,
so makan lah goguma.Aku panggil dia goguma
sebab kalau tak silap in korean its sweet potato.
Alah aku pong watch si goguma couple in we got married walopon
takde lah ikot sangat.So itu yang panggil ini nama.
Hahahahha.
Sila loike kalau rasa apa yang aku melalut ini membuatkan korang rasa
mcm nak dush dush dush aku.
Sebab boleh cakap terus tapi haku putar belit!hikhikhik.


0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥