Thursday, April 26, 2012

sama-sama kosong ye awak.


Assalammualaikum.



Secara officialnya saya nak minta maaf kepada anda anda dan anda =)
Kepada semua,mana tahu ada yang terkasar bahasa terasa hati kan?
atau mungkin juga termakan hati sesedap rasa gitu? ihih.Sorry.
Secara honest nya, saya mmg lebih comfy kalau ganas2,tapi mana yang tahu
ada yg tak selesa?Sebab sy kan agak kuku besi.Suka ikut peraturan saya sahaja.Ihik.
EGo.syaiton syaiton nauzzibilllah!
Sorry kalau ada yang pernah terbenci itu.Pernah rasa tak macam tak nak maafkan 
seseorang?hee.Ataau mungkin benci sesangat kat seseoraang sebab kita rasa
dia dah bg HELL dekat kita.Walaupun itu hanya mungkin separuh atau mungkin juga
sesuku zahrah HELL sahaja.Awak,saya minta maaf ye sebab saya dah
tersengaja atau mungkin tak sengaja telah buat awak annoyed dgn saya ni.
Kalau boleh nak senyum dan layan awak baik2 je.
Tapi(alasan!)sorry.Tapi kadang2 bila resipi
fitnah+gossip+tikam belakang+ego+dengki+marah+dendam+
+ kekurangan iman+mood swing+dan perencah sesedap rasa 
Maka tanpa diduga kita telah bermusuhan.
Tsk tsk tsk.Saya akui ada certain people itu pernah mengguris menghiris dan mengebom
hati kecil ini yang sudah sedia bengkak.(ayat puitis mungkin?)
Tapi mungkin juga ianya datang daripada silap saya sendiri.
Kadang2 bila bercelaru semua tak tenteram dan tanpa
disengajakan atau mmg tersengaja telah 
menghampakan hati orang2.
Sepanjang 20 tahun hidup ini saya harap awak halalkan makan minum,
atau mungkin juga masa kecik2 terlampau nakal atau juga masa
besar2 telah terambil apa2 mungkin2?
pendek kata apa-apa silap saya.Sungguh saya khilaf,sungguh
sayan mohon sepuluh jari dan mungkin salam perdamaian dan persahabatan
dan persaudaraan.
apalah hidup di dunia ini jika bermusuhana terus-terusan.
walaupun tipulah kata kalau saya ni tak pernah nak benci atau marah orang dan
bla bla.Tapi sungguh aku ini sungguh kecil di sisi Allah.
Im not a perfect Muslim nor a human.
But I pray that I die as a Good muslim.
So I hope you forgive me.
May Allah bless you.




p/s:Tak kiralah macam mana jahatnya awak,
Allah sayang dan akan terima awak balik.
Syirik?I read an article saying that
Allah akan mengampunkan dosa2 kita even syirik insyaallah
sekiranya kita betul2 bertaubat.
Nak lebih tepat,sila cari sendri dan kongsilah dgn saya.
Yang buruk dan kurang daripada saya,yang baik daripada Allah.

 

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥