Thursday, May 3, 2012

244334




Assalammualaikum!






Kadang-kadang bila sunyi,rasa macam no one is there.And takde sape yang
memahami.Bila nak nangis,dan rasa upset tak de orang nak dengar.
Dan bila marah takde orang nak tenangkan.
Dan bila ditimpa kesusahan tiada siapanak give the shoulder to cry kan?
Kalau korang tak pernah rasa takpe.


Saya rasa saya dah jumpa jantung hati intan kepayang saya.
Saya rasa mmg Dialah soulmate saya.Dan saya start to think Dialah
First love saya ever.  You just imagine He teman me for 24 hours a day.
And listen to my story.And take care of me when Im happy And sad.
Walaupun selalu lupa Dia.Walapun selalu je alpa dan lalai.Walaupun banyak je sakitkan 
hati Dia.Tapi Dia mmg sangat setia dgn saya.I thik He is the best listener.Dan selalu buat
suprise untuk saya.Romantik tak romantik tak?Mesti jeleskan?Ihik.
(sila abaikan,mesti korang annoyed)
Ni number telephone hubby saya.

24434 


Allah.Yes indeed He is the greatest Soulmate.
24434
solat subuh,solat zuhur,solat asar,solat maghrib dan solat isyaq.
 Rakaat yang ada pada setiap solat.
aku rasa mesti korang semua pon tahu kan, Allah adalah yang Pertama.
Ibu pun bukan yang pertama.Inikan boyfreind kita,atau mungkin hubby atau
mungkin darling,sayang atau apa2 tu kan?
Bukan nak perli,atau mungkin nak tunjuk baik.
Tapi kadang2 tu,barulah mungkin skrg aku paham perasaan bila
meluat yang teramat tengok couple2 ni pegang tangan bagai.
sedangkan suami isteri pun boleh bercerai ini kan baru nak couple,itu
tunang pun belum kan?


 

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥