Wednesday, May 2, 2012

Doddle Comel!




Assalammualaikum.

Disebabkan haku tak boleh tido.So aku nak share kan beberapa doddle yang kiut miut
yang penuh dgn makna tersirat.So sebenarnya inilah kije aku.Aku suka tengok dan baca.
Sebab macam tak sarat,dan the doddle is so tak boleh diabaikan sebab
comel comel.Dan lawak sometimes kan.
Tsk tsk tsk.
 Kalaulah aku ada bakat macam dia orang jugak kan.
Adakah aku ada?ihik.

Tsk tsk tsk.

Tengok comell kan kannnn?

Okey jangan ngumpat2.Hijab mulut sama2.

Hensom pulak cartoon ni.ihik.

Ni aku nak terasa sikit.ke banyak?

Hihihihi.


Kiut.

suka yg againts satan tuh.

Comel memang comel tapi setiap gambar ni ada maksud yang tersendiri kan?
Aku ada banyak doddle comel ni.ihik.ok nak bagi lagi
satu.Kalau korang ada yang lagi comel.
korang link kan kat haku eh?
bagi kat comment.kalau korang nak lah.taknak pon takpe.
ok ni the last one.







0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥