Tuesday, May 1, 2012

Tak hadap sangat pong!




Assalammualaikum



So hari itu aku dapat result.Its like whatever.Eleh aku gumbira sebenarnya.Sebab aku tak payah nak merepeatkan diri.So aku akan menghadap 2 sem lagi,feels like another 2 sems tu macam
gilo lama.Penat.Ouh honestly and sincerely haku paling dislike bila
orang story about dean atau nama melayunya DEKAN.Its like the truth is
aku mcm menyesal je kot dapat masa first sem tu.Sebab it pressure me a lot.Macam setiap
sem nak kena dekan.And kalau tak adalah mulut2,alah you know people kan?
Like honestly paling aku menyampah yg depan sumpah baik tp belakang alahai.
Sedar lah diri awak tu sape kan?
(aku jugak begitu,ihiks)
But seriously sudah2lah tu.Nak tanya dekan ke top student ke apa ke.
lepas tu kalau dah tanay taknak bagi tahu pulak dia punay result.
Itu apa kes kan?(berapi betul!)
It really annoyed me a lot.Sebab baik ke teruk ke aku sendiri dah boleh predict because
aku tahu aku sendiri macam mana.(erh ye ke?)
dan satu lagi,kalau dekan kau meniru,dan bla bla bla,rasa macam tak best.
Rasa mcm alah aku dapat dekan tapi bodohnya aku dulu meniru.
Atau mungkin dah dapat soalan dulu mungkin?
(ahaks aku nak terasa jugak ke ada orang lain terasa?)
Bagi aku kalau top student and top muslimah aku mmg lah bangga sikit.
But aku ni takdelah extraordinary mana pon.Walopon ada perasan cakap extraordinary.
and and and
Aku benci dua jenis orang.
Satu, orang yang tak pandai belajar.Lepas tu malas nak improve yang lainnya.
Second is orang yang pandai tapi berlagak.
Bukannlah benci apa tapi serius aku sometimes cannot go lah with people cam ni.
Bagi aku kalau dia tak pandai belajar pon,boleh berjaya dalam bidang lain.
 Bidang lain pon belajar jugak,memasak is also process of learning taw taw?
So kira belajar pertama yang aku kata tu belajar ilmiah bagai sume tu lah.
kadang2 aku serius macam tak boleh blah baca banyak2 lepas tu soalan yang keluar punyalah tak boleh blah kan?pehh memang panas...
Dan keputusan kali ni aku pon terperanjat,aku ingat mungkin aku kena repeat.
Sebab aku pon tak tahu,aku rasa aku main2 je sem 3 ni.
Lalai.
Lepas tu cuba kalau result aku macam tak fulfill their expectation bila depa tanya tu mesti macam booo kan? Aku bukan setahun jagung 
hidup,tapi tak aku nafikan ada je kekawan aku yg mmg ikhlas.So kalau ikhlas tak payahlah terasa ye.
ok ini sahaja ketidak puasan aku.

Btw hari ini hari lahir my mommy.
So happy birthday mommy.
and to all yang lahir today.


p/s:alah jangan takut,saya bukannya bijak pandai
sangat pong,tak beat result awok pon.Awok kan pandai sangat
tak payah nak tanya sangat.
 

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥