Wednesday, May 2, 2012

Kanak-kanak Ribena :)




Assalammualaikum


Saja nk mempromote MBLAQ kan?ihiks.
 
Tajuk macam kiut he kan?Ahaks.To be honest aku mmg terlampau suka budak2 kecik.
Nak2 baby,macam nak baling2 je kat laut (hiperbola,sebab dia orang comel!!)
Dan aku mmg tak paham kalau orang nak benci budak,eleh korang tu macam tak pernah
jadik budak tecitt jek kan?Memang kadang2 budak kecik ni annoying sikit sebab dia orang honest.Contoh kalau dia orang tak suka kau,dia orang tak pandai menipu.Memang
confirm dia cakap tak suka.hikhikhik.

Eh korang jangan lupa tengok hello baby Mblaq tahu?ahaks.

Adik leo!

Dan budak kecik jugak ada yang nakal bebenor,aku ggrram gak kalau dia orang duk
tarik2 tudung haku kan?Tapi kena cover ,sebab anak orang kan.Ahak.
Budak2 ni macam2 karenahnya.Dia orang pong manusia macam kita kan?
Sebenarnya aku tengah ngidam nak jadik baby sitter ni.Hakhak tapi mok aku rasa
habis budak tu nanti.sob sob sob.KEJAM ke aku?hikhikhik.
Aku ggram jek bila tengok kes penderaan budak2 yang berleluasa.
Its like kau pehal nak pukul budak2 tu?mentang2lah kau badan macam GIANT!
Sesedap cita rasa kau jek nak bedebik debuk )(sound effect) budak tu. 
Kau kalau nak cari gaduh,nak pukul olang,cari lah lawan kau kan?
Contohnya cuba kau tumbuk dinding,sakit tak?Tahu kan sakit.
Grram kot.Dan satu lagi,aku tahu anak tu rezeki.tapi kan kalau nak pregnant pong
kita mesti pandai rancang.Memang anak tu rezeki,tapi aku tengok banyak yang suka bagi anak kat orang lain atau tak mampu nak jaga anak sebab masalah
dalaman.Kalau kau mampu,beranak2 ah banyak2 takdek sape nak marah.Tapi
kalau diri sendiri pong tak terjaga,tak payahlah.

Hakhak haku and cuzen haku.Comel kan?Ihiks.
 And then yang aku geram bila budak tecit jadik mangsa when their parents divorce.
Dia orang akan terabai.Dan parents baru dia orang belum tentu suka kat dia orang.
Yelah bukan anak sendiri kan,eh tapi kat mak atau ayah dia kau suka pulak?(lempang kang!)
Lepas tu sebab sebok bercintan cintun anak pon lupa.Haish.


My tiny cuzen
KECOMELAN over load!

Adakah aku mem promote mblaq?kikikiki



Comel je bila lelaki jaga budak2 kan?
Kanak2 ribena.Kenapakah?Sebab dia orang itu pure,macam kain putih,
kita yang kena cora kkan mereka.Kalau kau dah tunjuk tak baik
dia akan ikut macam tu.Kalau kau buat benda baik dia akan ikut macam tu.
Apkah aku merepek?Mungkin bagi aku,kanak2 ni sepatunya riang,happy macam ribena kan?
Ribena kan macam happy je?Kartoon dia comel jek kan?ahak.
Comel jek bebudak ni.
Hentikan penderaaan anda,
kalau tak suka anak tu jangan nak dera2.
Hantar jek kat aku,and sila bagi sikit duit berlanja.ahaks.


P/S:Kid are always lovely, unless if they were 
surrounding by the devil so the possibility they will become devil too.

0 Komen di SINI, satu pon jadilah!hikhik:

 
Designed by ♥ WWW.MYRAVEA.COM ♥